phone.svg

Meer weten? Bel 033 450 50 60

IT-applicaties voor inkoop en logistiek

Uw inkoopproces beter afstemmen op de afspraken met zorgverzekeraars? Of uw logistieke proces optimaliseren?
Onderstaande systemen bieden u geautomatiseerde ondersteuning en helpen bij een gezonde bedrijfsvoering.

 

NChecker

Aanschrijfadvies ontvangen op basis van de contracten die u hebt afgesloten met zorgverzekeraars of contracteerpartijen? Met NChecker kan dat! NChecker adviseert u op basis van die overeenkomsten en eventuele mandaatafspraken welk medicijnen u het beste kunt leveren. Daarnaast biedt het systeem:

  • verschillende rapportages zoals preferentie, mandaat en suboptimaal;
  • realtime feedback (NAlerts);
  • assortimentsadviezen;
  • productadvies bij een verschil tussen vergoedings- en inkoopprijs van Mosadex.

NOrder

Voor een gezonde bedrijfsvoering moet een logistiek proces efficiënt ingericht worden. NOrder ondersteunt uw apotheekteam zodat zij met gemak het bestelproces van Mosadex volgen waardoor het logistieke proces efficiënter verloopt. Binnen enkele minuten heeft uw team inzicht in:

  • de beschikbaarheid van de bestelling;
  • backorders en alternatieven;
  • eventuele nazendingen.

Smartfilling

Herhaalmedicatie in uw eigen apotheek op een snelle manier verwerken? Met Smartfilling kan dat. Hierbij:

  • worden dagelijks aangeschreven herhaalrecepten direct doorgestuurd naar de groothandel;
  • verwerkt uzelf de volgende dag de bestelling snel via een slim systeem.

Smarttracking

Het track & trace systeem geeft inzicht in de locatie van medicijnen. Hierdoor weet u precies welk recept nog afgehaald moet worden. Dit bespaart tijd voor zowel uw medewerkers als uw patiënt.

Smarttracking is een onderdeel van Smartfilling en kan voor alle recepten gebruikt worden.